شناسهٔ خبر: 175018 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

تبریک رییس مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی به وزیر راه و شهرسازی

پیام تبریک مدیرکل و رئیس شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان اردبیل به فرزانه صادق ‌مالواجرد رییس مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی در پیامی انتخاب فرزانه صادق مالواجرد را به عنوان وزیر راه و شهرسازی دولت چهاردهم تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، محمدمهدی حیدری رییس مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی در پیامی انتخاف فرزانه صادق مالواجرد را به عنوان وزیر راه و شهرسازی دولت چهاردهم تبریک گفت.

متن پیام بدین شرح است: با کمال مسرت و افتخار، انتخاب شایسته سرکارعالی از جانب رئیس‌جمهور معزز و درپی آن، کسب رأی اعتماد قاطع از سوی نمایندگان مجلس شورای اسلامی و آغاز فصل تازه‌ی خدمت‌گزاری در کسوت وزیر راه و شهرسازی که نشان از درایت و توانمندی آن مقام  و تأییدی دوباره بر تعهد و شایستگی سرکارعالی به‌عنوان نماینده‌ای از میان بانوان فرهیخته این مرزوبوم در راستای تحقق ایران قوی است، تبریک و تهنیت عرض می‌کنیم.

قرار گرفتن نام «فرزانه صادق‌مالواجرد» به‌عنوان یک بانوی متعهد، متخصص و فرهیخته در میان فهرست کابینه‌ وزیران پیشنهادی دولت چهاردهم، اتفاقی است که نگاه این دولت به بهره‌گیری از توان زنان در رده‌های بالای مدیریتی را، بازتاب داد.

آنچه مرور سال‌های خدمت‌گزاری شما در عرصه‌های مختلف مدیریتی کشور به‌دست می‌دهد، غیر از تلاش بی‌وقفه و ادای دین به این نظام مقدس و انقلاب مردمی نبوده است. بی‌شک در این عرصه سیاسی و اجرایی مهم نیز، خوش خواهید درخشید به‌طوری‌که ورقی دیگر از خدمات ارزشمند سرکارعالی در عرصه سازندگی ایران اسلامی، رقم خواهد خورد.

خدمت صادقانه به آحاد مردم شریف ایران، کاری مقدس و جهادی است، امیدواریم با دعای خیر مردم شریف و انقلابی کشورمان بتوانید در پیشبرد برنامه‌های «دولت وفاق ملی» در شقوق مختلف حوزه حمل‌ونقل همچنین مسکن و شهرسازی مثمرثمر بوده و با درایت و تخصصی که در شما وجود دارد، در راستای تحقق اهداف راهبردی وزارت راه و شهرسازی به‌مثابه پیشران پیشرفت کشور، همواره موفق، مؤید و پیروز باشید.

در پایان ضمن عرض تبریک مجدد، دوام توفیقات، مزید عزت، سلامتی و سربلندی سرکارعالی در مسیر شکوفایی حوزه ساخت‌وساز کشور را،  از خداوند منان مسئلت می‌کنیم.